راهنمای خرید قطعات خودرو

بهترین مارک تسمه تایم برای پژو پارس

بهترین تسمه تایم پژو پارس

بهترین مارک تسمه تایم پژو پارس ، از متریال باکیفیتی ساخته شده تا اطمینان حاصل شود که میل لنگ (که پیستون‌ها را کنترل می‌کند) و میل بادامک (که سوپاپ‌ها را کنترل می‌کند) همزمان می‌چرخند و به احتراق درست موتور خودرو کمک می کنند.

اگر قصد خرید بهترین تسمه تایم پژو پارس برای خودرو پژو پارس را دارید می توانید با کلیک روی لینک زیر انواع برندهای معتبر تسمه تایم مناسب پژو پارس را بررسی و محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

خرید تسمه تایم پژو پارس

تسمه تایم یک تسمه لاستیکی است که زمان بندی موتور ماشین را کنترل می کند. تفاوت تسمه دینام و تسمه تایم در این است که یک طرف تسمه تایم به صورت دندانه دار تولید می شود، درحالیکه هر دو طرف تسمه دینام کاملا صاف است. برای شناخت بیشتر و آگاهی از تفاوت دو قطعه می توانید مقاله تفاوت تسمه دینام و تسمه تایم را مطالعه نمایید.

چرا به خرید بهترین تسمه تایم پژو پارس نیاز داریم؟

بهترین تسمه تایم نقش بسیار مهمی در صحیح کار کردن اجزای موتور ماشین ایفا می کند. این تسمه از یک طرف موجب می شود  سوپاپ ها دقیقاً در لحظه مناسب باز و بسته شوند تا امکان ورود هوا به موتور فراهم شود. ورود هوا به موتور به نوبه خود امکان احتراق سوخت و تولید انرژی را فراهم می کند. زمان‌بندی نادرست تسمه می‌تواند به معنای محدودیت ورودی هوا و کاهش میزان احتراق سوخت باشد. از طرف دیگر، بهترین نوع تسمه تایم پژو پارس به پیستون ها و سوپاپ ها کمک می کند که هماهنگ با هم عمل کنند. در غیر اینصورت، پیستون و سوپاپ به هم برخورد کرده و مشکل بزرگی برای موتور خودرو بوجود می آید. سوپاپ های موتور بسیار شکننده هستند و به راحتی خم می شوند، تنها یک برخورد با پیستون ها، هزینه تعمیر هنگفتی را بر گردن شما می گذارد.

چه زمانی بهترین برند تسمه تایم پژو پارس نیاز به تعویض دارد؟

علائم خرابی تسمه تایم بسیار نامحسوس است و شاید شما نتوانید به راحتی تشخیص دهید که زمان تعویض بهترین مارک تسمه تایم پژو پارس فرا رسیده است. بنابراین، اگر در حال حرکت در جاده به طور ناگهانی ماشین شما خاموش شد، بهتر است شروع به استارت زدن نکنید زیرا اگر دلیل از کار افتادن موتور پارگی تسمه تایم باشد، آسیب جدی به موتور خودرو وارد خواهید کرد.

با توجه به این مسئله، رعایت دستورالعمل های سازنده بهترین تسمه تایم پژو پارس ضروری است. شما همیشه باید تسمه تایم خود را به موقع و طبق زمانبندی سازنده آن تعویض کنید. با تعویض به موقع تسمه تایم نه تنها در هزینه های خود صرفه جویی می کنید بلکه جان خود و سرنشینان تان را نیز حفظ خواهید کرد.

معمولا زمان تعویض تسمه تایم ، هر ۶۰۰۰۰ کیلومتر یا هر چهار سال است.

به علت فاصله طولانی بین تعویض تسمه تایم ممکن است فراموش کنید که آخرین بار چه زمانی بهترین برند تسمه تایم پژو پارس را تعویض کرده اید. بهترین زمان تعویض تسمه تایم خودرو چه زمانی است ؟
معمولا اکثر مکانیک ها یک برچسب روی موتور در کنار تسمه قرار می دهند که نشان می دهد آخرین بار تسمه را چه زمانی عوض کرده اید.

بیشتر بخوانید : زمان تعویض تسمه تایم

با این حال اگر تصور می کنید زمان زیادی از تعویض بهترین مارک تسمه تایم برای پژو پارس گذشته بهتر است از یک مکانیک بخواهید که یک بازرسی چشمی انجام دهد و علائم ساییدگی روی تسمه را بررسی کند.

نحوه تعویض بهترین تسمه تایم پژو پارس

نحوه تعویض بهترین مدل تسمه تایم پژو پارس چگونه است؟

بهترین تسمه تایم پارس قطعه نسبتا ارزانی است. اما تعویض آن معمولاً پرهزینه است زیرا دسترسی به این قطعه در موتور خودرو نیاز به باز کردن محفظه موتور دارد. اگرچه راهنماهای متعددی به صورت آنلاین نحوه تعویض تسمه تایم را آموزش داده اند اما بهتر است تعویض بهترین تسمه تایم پژو پارس  را به یک مکانیک متخصص بسپارید. زیرا یک حرکت اشتباه در همگام کردن شفت ها یا تنظیم نادرست تسمه باعث از کار افتادن موتور و آسیب دیدن سوپاپ ها و سیلندر می شود.

آیا باید کل کیت بهترین تسمه تایم پژو پارس را تعویض کنم؟

کیت بهترین برند تسمه تایم پژو پارس علاوه بر خود تسمه، هرزگردها و بلبرینگ را نیز شامل می شود. هر کدام از این قطعات وظایف ضروری را بر عهده دارند. اگر این قطعات هنگام نصب تسمه تایم جدید فرسوده باشند، باعث از کار افتادن تسمه تایم شما در مدت زمان بسیار کوتاه و بدون نشان دادن علائم خرابی می شوند.

به همین دلیل است که بهترین مدل تسمه تایم پژو پارس یک کیت کامل است تا مکانیک بتواند تمام قطعات را همزمان تعویض کند.

بهترین برند تسمه تایم پژو پارس

در ادامه با تعدادی از برندهای معتبر تسمه تایم پژو پارس آشنا می شوید.

کیت تسمه تایم پژو پارس برند کنتیننتال با بیمه نامه

کیت تسمه تایم پژو پارس برند کنتیننتال با بیمه نامه

کیت تسمه تایم پژو پارس ساخت برند کنتیننتال را می توان برای تمامی مدلهای پژو پارس  با موتور ۱۸۰۰ یا همان xu، پرشیا با موتور ۱۸۰۰ و سمند با موتور ۱۸۰۰ استفاده کرد.

کنتیننتال آلمان به عنوان بهترین مارک تسمه تایم برای پژو پارس  با بیمه نامه رسمی کارآفرین به مدت ۲۴ماه یا ۷۰هزارکیلومتر عرضه می شود و وارد کننده رسمی این قطعه شرکت بارمان کیمیا است.

از ویژگی های کنتیننتال به عنوان بهترین برند تسمه تایم پژو پارس می توان به میزان مقاومت قطعه در برابر فشار اشاره کرد.

کیت تسمه تایم پژو پارس موتور XU7 کنتیننتال

از آنجایی که برای خرید بهترین تسمه تایم پژو پارس باید از اصل بودن کالا مطمئن شوید توصیه می کنیم هنگام خرید، کد قطعه را به سامانه استعلام اصالت اصلی کالا که شماره آن ۱۰۰۰۷۰۷۱ می باشد، ارسال کنید. درصورتیکه شماره دیگری را در پشت بسته بندی مشاهده کردید، بهتر است از خرید کالا خودداری کنید زیرا احتمالا تسمه تایم فیک است.

خرید تسمه تایم پاورگریپ بهترین برند تسمه تایم پژو پارس

بهترین تسمه تایم پارس را می توانید از برند پاورگریپ خریداری نمایید. این تسمه های لاستیکی با سایز ۱۱۴ که به عنوان بهترین برند تسمه تایم پژو پارس معرفی میشوند برای مدل های مختلف خودرو که با موتورهای xu7 عرضه شده اند از جمله پژو پارس، سمند، سورن، ELX و غیره مناسب اند.

تسمه تایم پاور گریپ پژو پارس

اگر به دنبال خرید بهترین تسمه تایم پژو پارس از برندهای معتبر هستید حتما باید بهترین نوع تسمه تایم پژو پارس را از فروشگاه های معتبر یا نمایندگی برندهای معروف خریداری کنید.
همانطور که اشاره کردیم بهترین تسمه تایم باید دارای ویژگی هایی از جمله انعطاف پذیری، مقاومت در برابر سایش و حرارت و کیفیت بالای متریال در لایه های مختلف باشد.

بهترین مارک تسمه تایم پژو پارس نیز شامل دایکو ایتالیا، پاورگریپ فرانسه و کنتیننتال آلمان می شود.

برای اطمینان از اصل بودن بهترین تسمه تایم پژو پارس باید به بسته بندی و برچسب روی آن دقت نمایید. روی بسته بندی تسمه تایم برچسب گارانتی و بیمه نامه دیده می شود. معمولا یک کد محصول نیز روی بسته بندی درج شده که اگر آن را به سامانه مشخص شده روی برچسب ارسال کنید، اصالت کالا تایید شده و گارانتی آن فعال می شود.

خرید تسمه تایم اصل پژو پارس

سخن پایانی

برای خرید انواع لوازم یدکی اصل و اورجینال خودروهای داخلی مانند تسمه تایم پراید ، بهترین تسمه تایم و غیره می توانید به سایت فروشگاه لوازم یدکی خودرو پژمان پارت مراجعه کنید. در این سایت، دسته بندی های مختلفی وجود دارد که می توانید با توجه به نیاز خود محصولات موجود در آن را بررسی کرده و به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا