راهنمای خرید قطعات خودرو

بهترین مارک تسمه دینام چیست؟

معرفی بهترین برندهای تسمه دینام برای انواع خودرو

اگر به تازگی باتری ماشین تان به خوبی شارژ نمی شود یا در فصل گرما، کولر ماشین تان به درستی کار نمی کند، احتمالا مشکل از تسمه دینام خودروی شما است. برای برطرف شدن این مشکلات باید به فکر خرید بهترین مارک تسمه دینام باشید. اما آیا می دانید که بهترین برند تسمه دینام کدام است؟

بهترین مارک تسمه دینام با بهترین کیفیت از برندهای معتبر را می توانید از لوازم یدکی خودرو پژمان پارت خریداری نمایید.

پیش از اینکه بهترین مارک تسمه دینام خودرو را به شما معرفی کنیم، بهتر است بدانید که تسمه دینام چیست و بهترین نوع تسمه دینام چه ویژگی هایی دارد.

وظیفه و عملکرد بهترین نوع تسمه دینام

به طور کلی تسمه دینام وظیفه تبدیل انرژی مکانیکی موتور به انرژی الکتریکی را دارد و برق دینام را به قطعات دیگری از جمله باتری، واتر پمپ، کولر، فرمان هیدرولیک و غیره می رساند.

احتمالا شنیده اید که نحوه تعویض تسمه تایم و شل یا سفت بودن تسمه تایم در عملکرد و طول عمر آن تاثیر قابل توجهی دارد. باید بگوییم که درمورد تسمه دینام نیز همین موارد تاثیر گذار است. بنابراین، حتی اگر بهترین مارک تسمه دینام در ایران را خریداری می کنید، حتما باید تعویض تسمه را به یک مکانیک متخصص بسپارید تا تسمه شما زودتر از موعد پاره یا فرسوده نشود و عملکرد درستی داشته باشد.

بهترین برند تسمه دینام

ویژگی های بهترین نوع تسمه دینام

تسمه دینام یک حلقه لاستیکی است که هر دو طرف آن صاف است. مهمترین تفاوت تسمه دینام و تسمه تایم نیز در همین است که یک طرف تسمه تایم دندانه دار است درحالیکه هر دو طرف تسمه دینام کاملا صاف می باشد.

از دیگر ویژگی های تسمه دینام می توان به استحکام کششی بالا و مقاومت در برابر سایش اشاره کرد. بهترین مارک تسمه دینام خودرو از متریال باکیفیتی ساخته می شود تا بتواند در برابر شرایط سختی که تسمه داخل خودرو کار میکند، مقاومت نشان داده و طول عمر بالایی داشته باشد.

البته پارگی تسمه دینام به اندازه پاره شدن تسمه تایم جدی گرفته نمی شود. زیرا زمانیکه تسمه تایم پاره می شود ممکن است به قطعات بسیار مهمی از جمله موتور خودرو آسیب وارد شود به همین علت توصیه می شود که دلایل پاره شدن تسمه تایم به سرعت بررسی شده و برطرف شود. اما اگر از بهترین مارک تسمه دینام خودرو استفاده کنید معمولا می توانید تا مدت های طولانی بدون اینکه نگران آسیب دیدن قطعات اصلی خودروی خود باشید با آن رانندگی کنید.

چطور بهترین مارک تسمه دینام را بخریم؟

برای خرید تسمه دینام اصل و اطمینان از عملکرد صحیح آن باید به نکات زیر توجه کنید:

جنس تسمه دینام

جنس تسمه دینام در طول عمر آن نقش مهمی ایفا می کند. اگر تسمه بی کیفیت و ارزان بخرید به خاطر جنس نامرغوب آن، مجبور می شوید به سرعت آن را تعویض کنید و درنتیجه هزینه های بیشتری به شما تحمیل می شود.

اندازه و سایز مناسب تسمه

سایز مناسب تسمه برای خودروهای مختلف، تفاوت دارد بنابراین، هنگامی که قصد خرید بهترین مارک تسمه دینام را دارید حتما به مدل خودرو توجه کنید و سایز مناسب را خریداری نمایید.

برچسب و هولوگرام

روی بسته بندی لوازم یدکی اصل و اورجینال همواره برچسب یا هولوگرام شرکت سازنده دیده می شود. حتما هنگام خرید تسمه دینام دقت کنید که برچسب شرکت تولید کننده روی بسته بندی وجود داشته باشد.

گارانتی و ضمانت پس از فروش

اکثر برندهای معتبر، تسمه دینام را تا ۵۰ هزار کیلومتردارای گارانتی عرضه می کنند. برای فعال شدن گارانتی باید کدی روی بسته بندی محصول درج شده باشد تا آن را به شماره ای که سازنده روی برچسب پشت محصول درج کرده است ارسال کنید. برای اطمینان از خرید بهترین مارک تسمه دینام حتما از معتبر بودن گارانتی آن اطمینان حاصل کنید.

بهترین مارک تسمه دینام خودرو

اگر برای خرید بهترین مارک تسمه دینام از یک فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو بازدید کنید، احتمالا با برندهای زیر روبرو می سوید:

خرید تسمه دینام دایکو

مارک دایکو یک شرکت ایتالیایی است که کار خود را در سال ۱۹۰۵ آغاز کرد. این برند بیش از یک قرن تجربه در تولید لوازم یدکی ماشین دارد و محصولات آن به بیشتر کشورهای جهان صادر می‌شود. دایکو با سرمایه گذاری روی بخش تحقیق و توسعه خود توانسته قطعات جانبی با کیفیتی از جمله تسمه تایم و تسمه دینام برای ماشین های سواری و سنگین، ماشین های کشاورزی و صنعتی به بازار عرضه کند.

نمونه های تسمه دینام بی کیفیت و تقلبی زیادی از این برند در بازار وجود دارد که هنگام خرید بهترین مارک تسمه دینام باعث سردرگمی شما می شود.

اگر می خواهید خریدی مطمئن و مقرون به صرفه از بهترین برند تسمه دینام را تجربه کنید، پیشنهاد ما خرید تسمه دینام پژو ۴۰۵ ، پارس سال و سمند معمولی – دایکو ایساکو از فروشگاه پژمان پارت است که با ضمانت اصل بودن و گارانتی معتبر در بسته بندی ایساکویی به فروش می رسد.

خرید تسمه دینام دانگیل

دانگیل به عنوان بهترین مارک تسمه دینام آسیایی شناخته می شود. این برند محصولات خود را در کره جنوبی تولید می کند و تسمه های آن در اکثر کشورهای جهان به علت قیمت مناسب و کیفیت بالا شهرت زیادی دارد.

نمونه های تقلبی این برند نیز در بازار بسیار زیاد است به همین علت توصیه می شود که تسمه دینام دانگیل را از فروشگاه های لوازم یدکی معتبر خریداری کنید.

خرید تسمه دینام پاورگریپ برند گتس (Gates)

برند پاورگریپ یا گتس، تولید انواع تسمه را در سال ۱۹۱۱ در آمریکا شروع کرد. اما به این علت که در خاورمیانه نمایندگی ندارد، در حال حاضر محصولات خود را زیر نظر اتحادیه اروپا به کشورهای خاورمیانه ارسال می کند. برند گیتس باکیفیت ترین تسمه دینام و تسمه تایم را برای خودروهای سواری و صنعتی تولید می کند.

خرید تسمه تایم پاورگریپ و تسمه دینام پاورگریپ برای خودروهای ساخت شرکت ایران خودرو در ایران انتخاب عاقلانه ای است. زیرا محصولات این برند دارای گارانتی هستند و طول عمر بالایی دارند.

از پرفروش ترین تسمه دینام های برند گتس که امکان خرید محصول اصل و اورجینال آن از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو پژمان پارت وجود دارد، می توان موارد زیل را نام برد.

تسمه دینام پژو  ۴۰۵ گیتس پاورگریپ ، مناسب برای پژو  ۴۰۵ ، پژو پارس سال و سمند معمولی.

تسمه دینام ۲۰۶ تیپ ۵ پاورگریپ مناسب برای پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ، پژو ۲۰۷ و رانا

تسمه دینام سمند EF7 گیتس پاورگریپ مناسب برای سمند EF7 ، دنا و انواع ماشین دارای موتور EF7

خرید بهترین مارک تسمه دینام

بهترین مارک تسمه دینام در ایران برای خودروهای شرکت سایپا

تسمه دینام ایساکویی، بهترین برند تسمه دینام برای خودروهای شرکت سایپا و ایران خودرو است. شرکت ایساکو محصولات برندهای معتبر نظیر دایکو ایتالیا یا رایکالتون آلمان را با بسته بندی معتبر خود به بازار عرضه می کند.

درصورتی که تسمه دینام را در بسته بندی ایساکو اصل خریداری کنید، می توانید از کیفیت بالا و استاندارد بودن جنس محصول مطمئن باشید.

ایساکو برای جلب اطمینان مصرف کننده امکان استعلام تسمه تایم بسته بندی شده توسط این شرکت را فراهم کرده است. اگر تسمه دینام ایساکویی اورجینال خریداری کنید می توانید کد موجود روی بسته را به شماره پیامک اعلام شده ارسال کنید تا از اصالت قطعه مطمئن شوید.

در فروشگاه اینترنتی پژمان پارت امکان خرید انواع تسمه دینام و تسمه تایم وجود دارد.

برای خرید تسمه تایم دنا، تسمه دینام EF7 سمند، دنا و دناپلاس – ایساکویی و تسمه دینام ۲۰۶ تیپ ۲ ایساکو نیز با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت نیز می توانید سفارش خود را در سایت ما ثبت کنید.

همچنین اگر به دنبال خرید بهترین مارک تسمه دینام در ایران برای سایر محصولات برند ایران خودرو هستید، می توانید از فروشگاه اینترنتی پژمان پارت بازدید کنید و با مراجعه به دسته بندی تسمه ها، محصول مورد نظرتان را با اطمینان از اصل بودن آن به صورت آنلاین سفارش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا